Nakouknutí do bagu

Při hře na rány se hráč A podíval do bagu hráče B, aby zjistil, jakou holí odehrál hráč B svou poslední ránu. Co na toto chování říkají pravidla?

A: hráč A obdrží 2 trestné rány za porušení pravidla 8-1 Rada
B: hráč A je diskvalifikován
C: hráč A nedostane žádný trest

 

Vaše odpovědi pište do komentářů níže..

Jakub Pech

Sekretář a předseda STK Golf Snail Klubu Úholičky

Mohlo by se vám líbit...

2 komentáře

  1. Ivo napsal:

    Ahoj, zase tipuju, že C je správně. Kdyby ale hole v bagu hráče B zakrýval třeba ručník a A s ním pohnul, tak už by to porušením pravidla bylo 8-1 bylo.

    Co ale, když caddy hráče A odstranil ručník na bagu hráče B, aby zjistil, kterou holí právě B zahrál a předá tuto informaci hráči A?

    • Jakub Pech napsal:

      C je spravne, hrac nedostane zadny trest. Informace ziskana pozorovanim neni pozadovana za radu.
      Odstraneni rucniku hracem nebo kedikem je ale jina situace. Zde nafasuje 2 trestny nebo ztratu jamky. Decision 8-1/11 rika: „A player is prohibited from obtaining such information through a physical act.“
      Je jedno jestli rucnik odstranil hrac nebo caddy. Stejne tak nemuze caddy pozadat o radu hrace B a pak ji predat hraci A.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *