To je nehratelný

Míč hráče B je v nehezké pozici u křoví. Hráč B váhá, jak ránu zahrát, když přijde hráč A a prohlásí: „Tohle bych prohlásil za nehratelný..“. Co na toto říkají pravidla?

A: Hráč A dostane 2 trestné rány za radění a pokud hráč B vyžije rady, obdrží též 2 trestné rány
B: Hráč A poskytl informaci týkající se pravidel. Žádný z hráčů nebude penalizován.
C: Prohlášení hráče A mohlo ovlivnit rozhodnutí hráče B. Hráč A obdrží 2 trestné rány.

Vaše odpovědi pište do komentářů níže..

Jakub Pech

Sekretář a předseda STK Golf Snail Klubu Úholičky

Mohlo by se vám líbit...

2 komentáře

  1. Ivo napsal:

    Hráč A dal radu hráči B – 2 trestné
    Hráč B žádný trest nedostane, ať už rady využije nebo ne, protože se hráče B na radu neptal! Takže tentokrát zase za C)
    Co vyhodnocení doplňující otázky u minulého kvízu? Jsem zvědavý, jestli jsem odpověděl správně.

    • Jakub Pech napsal:

      Ahoj Ivo,
      opet spravna odpoved. 😉

      Tato situace je velmi casta na nasich hristich a za hlasky typu: „To nehraj; Vem ulevu ne?;To chces vazne hrat jo?“ muze kolega z flajtu lehce obdrzet 2 trestne za poruseni pravidla 8-1.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *