Pořadí ve hře u greenu

Jamka je navrtaná blíže levé části širokého greenu. Míč hráče A skončí též vlevo, ale mimo green cca 5 metrů od jamky. Míč hráče B je na greenu, 10 metrů od jamky. Kdo hraje správně první? Jaký bude trest, pokud toto pořadí nebude dodrženo?

Jakub Pech

Sekretář a předseda STK Golf Snail Klubu Úholičky

Mohlo by se vám líbit...

2 komentáře

  1. Dajcik napsal:

    Bude hrat beztrestne Acko i kdyz B je dale od jamky. Urychli to hru kvuli vyndavani a vraceni vlajky pro hrace B ktere je jiz na greenu 😉

    • Jakub Pech napsal:

      Správně 😉 A pokud by byl dříve připravený hráč B, bylo by to také správně.
      Podle Pravidla 10 – Pořadí ve hře (10-2 odstavec C) není hra mimo pořadí trestná. Tzn hraju tak, aby to bylo co nejefektivnější z pohledu tempa hry.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *