Škrtnutí jamky při hře na rány

Hráč A při hře na rány škrtne a nedohraje jamku. Dovolují toto pravidla a pokud ano, jaký počet ran se hráči počítá?

Jakub Pech

Sekretář a předseda STK Golf Snail Klubu Úholičky

Mohlo by se vám líbit...

2 komentáře

  1. Dajcik napsal:

    Pokud hrac odpali na dalsim jamkovisti bez opravy vysledku( pri zvednuti mice jej umistit cca na puvodni misto a jamku dohrat s prictenim dvou trestnych) tak bude DQ 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *